6 juli 2015

Femmelien bestaat 1 jaar!


Vandaag is het feest want het is 6 juli en dan mag mijn blog het eerste kaarsje uitblazen. Al een jaar lang heb ik op Femmelien artikeltjes geschreven voor jullie en ik heb er enorm van genoten. Ik heb nu al 146 volgers op Bloglovin' en had vorig jaar deze tijd helemaal niet gedacht dat ik dat cijfer op één jaar tijd ging halen. Op elk artikeltje krijg ik wel een aantal reacties en dat doet me ook altijd veel plezier. Het is zo fijn om te weten dat er mensen zijn die mijn artikels echt lezen en het zelfs de moeite waard vinden om te reageren of om me zelfs te volgen. Geweldig! Ik hoop dat ik nog veel kan groeien met mijn blog en volgend jaar weeral een groter getalletje op mijn Bloglovin' counter zie staan. Voor nu wil ik gewoon iedereen bedanken die me geholpen heeft bij m'n blog en natuurlijk ook al mijn lieve volgers. Zonder jullie had ik het misschien al opgegeven en had ik dit éénjarig bestaan niet kunnen vieren. Hiep hiep hoera voor jullie dus! 

Dikke kus 
Emmelien



8 opmerkingen:

  1. Ah, wat onwijs leuk! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super toffe foto's erbij, hihi! Gefeliciteerd! En je verdient er zoveel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh zalig, proficiat Emmelien! Super mooie foto's trouwens! Laat da volgende jaartjes maar komen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh zalig, proficiat Emmelien! Super mooie foto's trouwens! Laat da volgende jaartjes maar komen!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emmelien! Zou je eventjes een mailtje naar me willen sturen (annebrittures@gmail.com) Ik wil je namelijk iets zeggen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats! What a great accomplishment :) Hope you enjoy another year of blogging!

    xo, mikéla / simplydavelyn.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow