14 augustus 2015

Filled with joy | DIY boxes


Het is altijd leuk om je kamer eens wat anders te decoreren en het is nog leuker als je het decoratiestuk zelf hebt gemaakt. Daarom maakte ik een mooie én super simpele DIY om kleine spulletjes in op te bergen en je kamer weer een tikkeltje leuker te maken. Oh en hou je van quotes in je interieur? Lees dan ook zeker even verder! 


BENODIGDHEDEN

  •  kartonnen doosjes (ik kocht deze bij Blokker)
  • verf
  • verfborstel of verfrolletje
  • lijm
  • quote
  • krijtbord stickers







STAP 1
Verf de doosjes helemaal in een kleur naar keuze. Ik koos voor wit aangezien de quote die ik ga gebruiken ook een witte achtergrond heeft en dit dan een mooi geheel vormt. Ik had eerst een kleine verfborstel gebruikt maar heb uiteindelijk toch een rolletje genomen aangezien de borstel strepen achterliet en we dat natuurlijk niet willen! Laat de verf goed drogen en geef het daarna eventueel nog een laagje. 





STAP 2
Print een leuke quote of tekst af op de juiste grootte en knip deze uit. Ik koos voor het opschrift 'filled with joy', wat heel toepasselijk is bij deze DIY. Het enige wat je dan nog moet doen is de quote op het deksel kleven en je doosje is helemaal gepimpt. Veel makkelijker kan een DIY niet zijn! 




STAP 3
Voor het ronde doosje koos ik voor een leuke krijtbord sticker die ik bij Action kocht. Kleef de sticker op het deksel en kies een leuk opschrift. Mooi schrijven met een krijtje is best lastig dus ik koos gewoon voor 'little things'. Ziet het er niet leuk uit?



STAP 4
Opvullen maar! Je kan de doosjes voor oneindig veel dingen gebruiken: handcrèmes, lippenbalsems, nagellakjes, sieraden, snoep, foto's enz... Fill it with lots of joy!




Is het niet leuk als DIY's zo simpel zijn? Laat je fantasie de vrije loop gaan en pimp je doosjes zoals jij ze wil! Stuur me zeker een fotootje als je er ook eentje hebt gemaakt! 

-xxx-





6 opmerkingen:

  1. Oh deze diy is echt superleuk! Deze moet ik echt onthouden én echt maken. Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuke DIY! Dit doosje met die tekst op ga ik namaken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, ze zien er echt superleuk uit! Deze diy moet ik zeker onthouden! Eerst nog eens naar Action sprinten voor die krijtbord stickers! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow