7 augustus 2015

One top, three looks



Wat is er leuker dan een kledingstuk op verschillende manieren te combineren? Ik vond een mooie blouse op de H&M site en stelde er drie complete looks mee samen. Ga je voor een boho look? Een outfit voor dat ene festival waar je heen gaat? Of ben je helemaal into flower power? Dan zijn deze outfits misschien wel iets voor jou! Let's have a look!



De eerste look is een boho look die geschikt is voor een middagje shoppen, citytrippen of een uitstapje. De short is heel los en zit dus echt geweldig! De accessoires maken deze look helemaal af: een leuk setje armbanden en een prachtige rugzak. Ik ben fan!

Chiffon bloes | H&M - €29.99
Short | Mango - € 17.49
Sandalen | Mango - € 29.99
Rugzak | Asos - € 248.85
Armbanden set | Pull & Bear - € 12.99




De tweede look is perfect voor een festival. Leuke blouse, denim short, tas met franjes en leuke 'geweven' schoenen. Ik zou het zo dragen! 

Chiffon bloes | H&M - € 29.99
Denim short | H&M - € 24.99
Sandalen | New Look - € 20.99
Tas | Pimkie - € 25.99



Last but not least. Een super girly look met een vrolijk gebloemd shortje, een prachtige witte tas met franjes, flower crown en de perfecte sandalen met hak. Love it! 

Chiffon bloes | H&M - € 29.99
Short | H&M - € 24.99
Tas | H&M - € 99.00
Sandalen | Asos - € 34.55
Flower crown | Asos - € 30.42



Welke look zou jij kiezen?
-xxx- 






6 opmerkingen:

  1. Ik vind de boho look echt onwijs leuk. Vooral dat shortje van de mango zou ik zó kopen! (Naomi, stop, je hebt al teveel geld aan kleding uitgegeven deze vakantie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blouse en zo mooi te combineren! Ik kan niet kiezen! Vind ze allebei echt onwijs leuk, maar als ik dan toch kies, kies ik voor de flower power. Mooi met bloemenprints. <3

    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De boho outfit vind ik echt de leukste, vooral dat shortje en die sandalen (mochten die sandalen nu in het zwart geweest zijn, dan had ik echt naar Mango gerend nu)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die laatste is echt iets voor mij! Die short en schoenen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch super hoe je met slechts één kledingstuk telkens een heel andere outfit kan creëren? Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die flower power look vind ik heel mooi. Dat shortje... waaauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow