15 augustus 2015

Preparing for fall


De zomervakantie is nog niet voorbij en stiekem ben ik al aan het uitkijken naar de herfst. En nee, niet naar school en slecht weer, maar naar de leuke herfstcollecties van kleren en schoenen. Ik ben dol op sandalen maar ik hou evenveel van schoentjes of enkellaarsjes. Deze week liep ik binnen bij Tamaris en ik kon het niet laten om alvast een paar herfstschoenen te kopen. Zwart, leer én een leuk printje. Do I need to say more?




Tamaris is één van mijn favoriete schoenenmerken. Je kan er terecht voor alle basics, ook diegene die net wat anders zijn. Zo zijn deze zwarte schoenen waarschijnlijk geïnspireerd op de veterschoentjes maar zijn ze heel wat moderner en volgens de laatste trends. Veters? Nee. Een elastiek! Eén soort materiaal? Ook niet. Leer, zacht leer én een zwart metallic printje. En dat alles is dan nog eens mooi afgewerkt met een zilver 'ritsachtig' detail. Ja hoor, I love Tamaris!



Deze pareltjes zijn te koop voor € 69.95, wat nog wel te doen is voor een leren schoen. Vind je ze ook zo mooi als ik? Je vindt ze hier op de site van Tamaris of je kan ze hier bestellen bij Zalando. Life is short, buy the shoes! 

Liefs, Emmelien





9 opmerkingen:

  1. Ze zijn zooo mooi! Ik ben er echt helemaal verliefd op. Hopelijk heb je er veel plezier aan hihi. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk, in tegenstelling tot jou, totaal nog niet uit naar de herfst! Natuurlijk zijn de nieuwe collecties dan wel leuk, maar ik geniet liever nog even van het geen school hebben en het goede weer! Maar wel heel leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem kijk ik ook al uit naar de herfst! Je schoenen zijn echt heel mooi, ik ben er zeker van dat je er veel complimenten over gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, ik ben verliefd geworden <3 Die schoenen zijn perfect!!X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk ook zo uit naar de herfst! (en de winter) Ze zijn erg tof, vooral al die details die het samen een droomschoen vormen! Ik kijk eigenlijk zelden bij Tamaris, dringend eens doen dus! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh pretty! Van mij mag die herfst nog even op zich laten wachten, maar jij hebt alvast een tof paar schoenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat prachtig!! Ik ben zelf eigenlijk nooit zo van Tamaris, maar deze vind ik toch wel erg tof... Misschien moet ik er toch maar eens een kijkje nemen binnenkort! ;)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow