22 augustus 2015

Pukkelpop 2015


De hele zomer heb ik er naar uitgekeken en gisteren was het eindelijk zover. Pukkelpop! Ik ging een dagje naar het festival om er te genieten van zon, vriendschap en enkele van mijn favoriete artiesten. Ellie Goulding, Bastille, Passenger, Major Lazer, één voor één toppers! Ik schoot een aantal leuke fotootjes met mijn iPhone en deel deze graag met jullie. Eén van mijn Instagram foto's is zelfs op de site van de krant Het Nieuwsblad gekomen! Zeker even verder lezen dus! 





Het eerste optreden waar ik naar uitkeek was Passenger en hij overtrof mijn verwachtingen! Meer dan zijn gitaar had hij niet nodig om de hele weide enthousiast te krijgen. Super!



Ellie Goulding is één van m'n favoriete zangeressen en haar optreden was ook echt ge-wel-dig! Ze heeft heel wat hits waardoor heel de weide telkens luidkeels meezong. Wat een sfeertje!




Ik was al eens naar een optreden van Bastille geweest maar Dan Smith is zo goed, dat ik wel honderd keer naar zijn optredens kan kijken.




Op de Main stage mocht Major Lazer afsluiten. Party!



Voor de Belgen onder ons: ook Sean Dhondt is gespot! (spijtig genoeg wel van ver ;) )



Deze foto plaatste ik op Instagram met de hashtag #pkp15 en Het Nieuwsblad plaatste hem in zijn artikel 'De coolste outfits en hippe BV's op Pukkelpop' (link)! Check onze coole tattoos ;)



Een foto die is geplaatst door Emmelien Van Rooy (@emmelienvr) op
Ik heb er echt van genoten en wil volgend jaar zeker langer gaan!
Ben jij al naar Pukkelpop geweest?

Liefs, Emmelien

6 opmerkingen:

  1. Zo tof zeg dat je op de site van het nieuwsblad stond met je foto, haha. Die tattoo's zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat Het Nieuwsblad je foto gebruikte! En al helemaal super dat je naar Pukkelpop bent geweest! Binnen een jaar of twee mag ik ook gaan, ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ben zelf ook alle dagen geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was die vrijdag ook op pukkelpop! En inderdaad, Passenger was echt super goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow