4 augustus 2015

Update | I'm back


Oke, het is officieel: ik vrees dat er veel kans is dat ik dit jaar uitgeroepen word tot slechtste blogger van de wereld, vooral dan als het op hoeveelheid van blogposts en blogplanning aankomt. Het is weeral een maand geleden sinds mijn vorige post. #shameonme En hier ben ik weer met mijn meest gebruikte smoes: ik had het veel te druk. Maar deze keer is het ook echt wel waar. De eerste week van juli was ik thuis maar stonden er nog een aantal dingen op de planning, de tweede week gaf ik tennisstage en de laatste twee weken bracht ik door in het zonnige Kroatië. Op die manier is de eerste maand van de zomervakantie voorbij gevlogen en bleef er voor mij niet veel tijd over om even rustig te gaan bloggen. Het probleem is vaak dat ik bij een post altijd leuke foto's wil maken, maar dit neemt heel wat tijd in beslag. Dus als ik dan eindelijk eens tijd heb om een artikeltje te schrijven, kan ik het weer vergeten omdat ik nog geen foto's heb en ik er ook geen meer kan maken. 
Oke, genoeg uitvluchten. Ik beloof dat ik het deze maand goed zal maken met jullie. Er zitten heel wat ideeën in mijn hoofd en je kan je dus ook terug aan leuke posts verwachten. I'm totally back! 

PS: ik kreeg net een mailtje dat ik 150 volgers heb op Bloglovin'! Ongelooflijk! Ik ben net een hele maand afwezig geweest en toch krijg ik nog nieuwe volgers bij. Super! Dankjewel allemaal! 

xxx
Emmelien

6 opmerkingen:

  1. Die periodes heb ik ook regelmatig hoor. Even vallen en weer opstaan :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach jog, dat geeft toch niet?! Geniet maar gewoon. Gefeliciteerd met je 150 volgers op Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die periodes zijn wel normaal hoor, leuk dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hetzelfde gehad, ookal was ik eigenlijk de hele vakantie thuis, oeps. maar er is nog een maand dat we de schade in kunnen halen, komt allemaal goed! ;) En soms kan het eens deugd doen om even een blogbreakje te nemen. (Ik denk dat ik gewoon écht een blogplanning nodig heb..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb (jammer genoeg) veel ervaring met de zogenoemde 'blogbreaks' en geloof me, het is helemaal niet erg! Je komt juist daarna wel meer in de flow. Nog gefeliciteerd trouwens! (en je hebt er weer eentje bij ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel allemaal! Dit is erg fijn om te horen! Jullie zijn geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow