8 november 2015

Turkey travel diary


Er even tussenuit, net wat ik nodig had. School is killing me dus ik keek enorm uit naar de herfstvakantie. Vooral omdat ik de week in Turkije ging doorbrengen. Zon, zee, zwembad, 30 graden en een geweldig hotel, wat heb je meer nodig? Zet je schrap voor heel wat foto's, want er waren heel wat mooie plekjes om op beeld vast te leggen.


Na 3.5 uur vliegen en een busrit vanuit Antalya kwamen we aan in het Barut Lara hotel, een vijfsterren hotel in Lara, een stadje in de Turkse Riviera. Het was lang geleden dat mijn ouders en ik ons nog eens all-inclusive lieten verwennen en ja hoor, we hebben er enorm van genoten. Drie zwembaden (waarvan twee verwarmd), een enorm buffet (met veel te lekkere dessertjes) en leuke animatie. Perfection it is. Het Barut Lara hotel is een echte aanrader als je eens volledig tot rust wil komen!













Het hele reisje was bedoeld om even te ontspannen en niets te doen, maar toch hebben we ook wat cultuur opgesnoven. Antalya heeft niet alleen een luchthaven, het heeft ook een prachtig historisch centrum, mooie haven en leuke winkeltjes. Vanuit de haven is er ook een adembenemend uitzicht over de zee en de bergen. Een bezoekje waard!








 


De week is weer veel te snel voorbij gegaan maar ik heb er echt van genoten en hoop snel nog eens terug te gaan! Maar nu: klaar om weer tegen school aan te gaan!

Lots of love,
Emmelien

3 opmerkingen:

Bloglovin

Follow